Jak być szczupłym, zdrowym i szczęśliwym - Bydgoszcz Style

Jak być szczupłym, zdrowym i szczęśliwym

Zdrowy styl życia czyli jak być szczupłym, zdrowym i szczęśliwym to obecnie temat numer jeden. Wszyscy chcemy być zdrowi, fit, mieć piękne ciała, czuć się dobrze w swojej skórze. W większych miastach w całym kraju powstają coraz to nowe siłownie i salony urody.

Jak być szczupłym, zdrowym i szczęśliwymMieszkańcy mogą przebierać w ofertach i wybrać najlepszą siłownię nie tylko pod względem lokalizacji ale i proponowanych zajęć dodatkowych, sprzętu którym dysponuje siłownia ale i wszelkimi dodatkowymi atrakcjami: solaria, sauny, punkty opieki dla dzieci, możliwość skorzystania z usług trenera personalnego. Dużo na temat zdrowego stylu życia przeczytać można również w internecie. Powstaje wiele stron, portali i blogów traktujących właśnie o zdrowiu, sporcie i urodzie. Dzięki temu możemy być fit bez wychodzenia z domu! Informacji na temat naszego wyglądu i samopoczucia zaczerpnąć możemy nie wychodząc z domu.

Posiadając dostęp do internetu użytkownik jest w stanie znaleźć ciekawy przepis na dietetyczne danie (ba! Nawet zamówić zakupy prosto do domu), sprawdzić jaka jest jego idealna waga – ile posiada zbędnych kilogramów, nadprogramowej tkanki tłuszczowej, poćwiczyć we własnym salonie, np. z bijącą ostatnimi czasy rekordy popularności Ewą Chodakowską, czy Mel B, a także poczytać porady najbardziej wiarygodnych i doświadczonych w tej kwestii czyli blogerów.

Zalety treningów w domu.

Wiele osób uskarża się na brak czasu i to jego czyni głównym sprawcą braku aktywności fizycznej. Trochę to przekłamane, bo przecież aktywność fizyczna to nie posiadanie karnetu na siłownię, ale codzienne, naturalne spacery, przebieżki, wejście po schodach czy przejażdżką rowerem. Dla pragnących większej dawki też istnieje rozwiązanie. Internet dostarcza nam bowiem całą masę programów treningowych, które wykonywać możemy właśnie w domu. Bez tracenia czasu na dojazd i powrót, bez stania w kolejkach, oczekiwania na zwolnienie bieżni czy innego sportowego sprzętu.Treningi trwają średnio od 10 do nawet 80 minut. Trenerzy proponują ich różne rodzaje, od spokojnego cardio  do dynamicznego aeroboksu.  Wszystko zależy od kondycji i możliwości podejmującego trening. Zaletą domowego treningu jest również to, że nie trzeba się krępować ani wstydzić. Nikt nie będzie się nam przyglądał ani dowcipkował za plecami. Mimo matrycy komputera tworzącego barierę  pomiędzy ćwiczącym a trenerem, można odczuć swego rodzaju więź i zapomnieć o komputerowym dystansie.

Zdrowa i dietetyczna kuchnia gwarancją sukcesu

Internet pozwala nam również na szaleństwa kulinarne. Blogi z przepisami na ciekawe potrawy powoli wypierane są przez te proponujące dania dietetyczne, zdrowe i bogate w wartości odżywcze. Idea slow food wiedzie wśród nich prym.

Wielu trenerów i dietetyków wciąż przekonuje, że zdrowa i bogata we wszystkie niezbędne składniki żywieniowe dieta to 80% sukcesu i gwarancja na zdobycie lub zachowanie szczupłej sylwetki. Warto zatem korzystać z internetowych porad zarówno profesjonalnych dietetyków jak i blogerów, którzy wszystko sprawdzili na sobie. Jeśli chcemy podążać za obowiązującym trendem, lub po prostu pragniemy mieć pewność, że żyjemy zdrowo, pamiętajmy, że sam karnet na siłownię nie da nam żadnej gwarancji, a wymówki o braku czasu nie są wystarczającym argumentem. Dla chcącego nic trudnego! Do dzieła zatem. Stwórzmy w domowym zaciszu prywatną siłownię i zadbajmy o siebie bez wychodzenia z domu!

Ewa Bartczak/albercik.pl

Foto: pixabay.com

Poprzedni artykuł
Następny artykuł